Our school has a Crisis Response Box that includes a comprehensive school safety plan. Required by the state, the plan includes policies and procedures for responding to:
- Disasters such as fire, earthquake, or situations requiring a lock down.
- Serious disciplinary problems.
- Child abuse.
- Sexual harassment.
Practice drills are periodically held to ensure that students will be safe in the event of a disaster.
Adult supervision is provided in classrooms and in outside areas before and after school, during recess and lunch, and during passing time between classes. Under the direction of the principal or site administrator, specific school building security procedures are implemented by staff. In addition, district offices support schools by reviewing and disseminating safety requirements and information, coordinating safety-related services, and providing training and assistance.
All visitors must report to the main office and secure a pass, which is to be worn while on campus. To pick up a child from school, an individual must be an adult listed on the student’s enrollment card and able to prove his/her identity with a picture ID.
SEGURIDAD ESCOLAR
Nuestra escuela tiene una caja de Respuesta a las Crisis que incluye un plan integral de seguridad escolar. Requerido por el estado, el plan incluye políticas y procedimientos para responder a:
- Los desastres como incendios, terremotos, o situaciones que requieren un bloqueo hacia abajo.
- Problemas disciplinarios serios.
- Abuso infantil.
- Acoso sexual.
Simulacros se llevan a cabo periódicamente para asegurar que los estudiantes estarán a salvo en el caso de un desastre.
Supervisión de un adulto se proporciona en las aulas y en las zonas fuera de antes y después de la escuela, durante el recreo y el almuerzo, y durante el tiempo que pasa entre las clases. Bajo la dirección del director o administrador de sitio, los procedimientos de seguridad de edificios escolares específicos están a cargo de personal. Además, las oficinas distritales apoyan las escuelas mediante la revisión y difusión de los requisitos de seguridad e información, la coordinación de los servicios relacionados con la seguridad, y la capacitación y asistencia.
Todos los visitantes deben reportarse a la oficina principal y obtener un pase, lo que se tiene que llevar, mientras que en el campus. Para recoger un niño de la escuela, un individuo debe ser un adulto que aparece en la tarjeta de inscripción del estudiante y poder demostrar su identidad con una identificación con fotografía.